dilluns, 8 d’agost de 2011

"La meva germana viu sobre la llar de foc" de Annabel Pitcher


La meva germana viu sobre la llar de foc, Annabel Pitcher, ed. La Galera, 2011
Mi hermana vive sobre la repisa de la chimenea, Annabel Pitcher, ed. Siruela, 2011

La meva germana Rose viu sobre la llar de foc. Bé, només en part. Té tres dits, el colze esquerre i un genoll enterrats en un cementiri de Londres. El pare i la mare van tenir una discussió quan la policia va trobar deu bocinets del seu cos.

Tornem a trobar-nos, Spiderman, em va dir. I jo li vaig respondre, A quanta gent has salvat avui, Noia M? Va fer com si comptés amb els dits de la mà. A nou-cents trenta-set, va dir mentre arronsava les espatlles. Avui ha sigut un dia tranquil.

Una excel·lent debut, una novel·la emocionant, tendra, divertida i dura. Un gran personatge protagonista i una samarreta de Spiderman.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada